Flikar

måndag 16 november 2009

Maskeradfesten.

Många sista-minuten avhopp till trots (sjukdomar slog till både här och var) så blev det en rolig fest hemma hos min syster med sambo i lördags. Alla verkade tycka det var riktigt roligt med en maskeradfest så det förvånar mig inte om det blir ännu en inom kort... :) Här kommer lite bilder från kvällen.


Värdparet, Anna & Gusten, körde pirattema.


Johan glömde visst torka sig i mungipan efter middagen....


Jag leker DJ i min djävulskostym med svans och allt.


Tomten kom på fest han med. Han såg dock lite...blek ut. Anna var glad ändå. :)


Djävulen och kapten Gust kommer bra överrens. Han vågar väl inte annat stackarn, då kanske jag sänker hans skepp... Moahaha...


Vem har vampyr-Johan ätit på nu då?


Lotta blev attackerad av kvällens andra vampyr, Maria. Hon klarade sig bra dock. Jag tror Maria drack trublood istället. Hon hade en flaska med sig ialla fall. ;)

Tack för festen Anna & Gusten. Den var kanon!!!

4 kommentarer:

  1. hehe...for en herlig gjeng:) Så ut som en meget vellykket kveld!! Morsomt å se..
    Ha en flott dag:)
    Klem:)

    SvaraRadera
  2. kul att se korten!!!forstar att ni haft det jattekul!!!

    SvaraRadera
  3. Så kul fest det ser ut att varit.
    Det var en söt "djävul" ;)

    Tomte stackarn var väldigt blek hoppas skägget hinner växa ut till julafton.

    Ha en fortsatt bra Måndag.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Alltså den där tomten ser totalt utarbetad och bled ut redan nu, hur ska det bli till jul?! ;0)

    SvaraRadera