Flikar

fredag 2 oktober 2009

Nyshoppat!

Att shoppa inredning från nätet är grymt underskattat.
Ialla fall när man får hem såna här fina paket som jag fick när jag beställde några saker från Broarne.


När jag öppnade paketet låg där rosa silkespapper och under det en ljusrosa brev som var ihopklistrat med fakturan med ett hjärta. Man kan ju inte bli annat än glad när man öppnar ett sånt här paket!! :D

Ja och så låg ju förstås sakerna jag beställt därunder också. ;)




Två plåtlådor i olika storlekar, från Miljögården. Den mindre med liljekonvaljer på locket och den större med en hortensia. Vet inte riktigt vad jag ska ha i dom än, men jag tycker de är så himla fina!


Sist och även minst. Två söta små ljushållare, från Madame Stoltz, som jag tänkte ha på bordet till jul. Varför just till jul? Tja, jag vet inte men jag får lite julmys-känsla av dom. :)

4 kommentarer:

  1. Hej Lisa!
    Vilka trevliga saker du skickat efter och vilket snyggt paket det var i. Roligt med vackra paket.
    Hoppas du hittar ett bra jobb snart, så du slipper vara arbetssökande och redovisa din tid. Här har vi redan haft första snön, men den försvann snabbt. Och så har vi haft ett par frostnätter.
    Vad roligt att få besök av Annette. Jag har också träffat några bloggvänner och det är trevligt.
    Nu hoppas jag att du får en trevlig helg!
    Kramis Birgitta

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt att öppna paket med saker man beställt! Nu är inte jag så mycket för att beställa inredning, men det har ju ramlat in en del böcker, cd och dvd genom brevinkastet. De sakerna brukar oftast inte - aldrig faktiskt - vara paketerat med rosa silkespapper men det är kul ändå!

    Förvaringsaskar är jättebra att ha, så du lär säkert komma på snart vad du ska ha i dina nya fina askar! Ljushållare kan man heller inte få för många av, och jag håller med, de du köpt ger lite julkänsla! Kanske det att de är hjärtformade...

    Förresten var det nog vinkeln på bänkfotot som gjorde att de såg ut som man ramlar av! Jag har lagt ut några bilder tagna ur annan vinkel där det syns lite bättre hur de ser ut! ;0)

    SvaraRadera
  3. vad fint paket du fatt med sakerna i!!!Jattefina saker du bestallt!!!!!
    Jag har blivit helt fralst i True blood,ska till och se 9:de avsnittet.

    ha en bra dag1
    Eva

    SvaraRadera
  4. Hej. Vilka fina askar du beställt. Visst är det händigt med Internet!? Särskilt när man bor som vi gör, och utbudet inte är allt för stort. Ibland kan det dock vara lite FÖR lätt att klicka hem grejer...hm..

    Vad roligt att du lämnade en hälsning så jag kunde hitta till dig =) Har även varit och kikat runt lite på din webplats. Jättefina foton du har tagit!

    Ha en fortsatt skön helg och lycka till med jobbsökandet!
    Kram!

    SvaraRadera