Flikar

onsdag 2 september 2009

Nu var det gjort!

Så var jag hemma igen efter intervjun. Är helt färdig, såå trött i huvudet så jag vill bara lägga mig ner och sova.
Jag tror att man går och laddar så mycket inför en arbetsintervju så när den väl är över så blir man alldeles uttömd på energi.
Det känns som att det gick bra men konkurrensen är jättehård så jag vågar inte hoppas på något. Jag har hellre en negativ inställning så att jag får bli positivt överraskad om jag eventuellt skulle få jobbet sen.
Ja, vad är det för jobb jag sökt nu då? Ja, utan att nämna några namn... ;) Det är en kontorstjänst och administrativt arbete, pappersarbete på datorn kan man säga. Lät jättebra och arbetsgivaren verkar vara jättebra också så om om OM jag blir erbjuden en tjänst blir jag jätteglad.

Så, nu blir det till att hålla tummarna för ett positivt besked. Men vilket besked det än blir så får jag vänta ett tag på det, jobbigt!!

3 kommentarer:

  1. Jag haller tummarna for dig!!!Ta det lugnt nu och relaxa!!!!Ha det sa bra!!!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Härligt att det känns bra efter intervjun, men jobbigt att vänta på svar. Sen är det verkligen helt utmattande med intervjuer, det är ju tur att det är övergående!

    SvaraRadera
  3. Jag håller alla tummar jag har....
    Skönt att intervjun är över.
    Hemligheten...det kommer att bli jätte fint med den milda färgen.
    Ha det bra nu och Lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera