Flikar

tisdag 9 juni 2009

Organiserat kaos.


Idag fick jag ett plötsligt infall och började rensa i vår klädkammare. Det var lite svårt att slänga kläder till en början men efter ett tag släppte hämningarna och jag började slänga hejvilt.
Allt sorterades in i två högar; slänghögen och skänkhögen. När jag var klar hade jag fått ihop sju kassar kläder, varav två ska skänkas till second hand eller välgörande ändamål.
Känns såå skönt att ha gjort sig av med en massa kläder man ändå inte använder och som bara hängt/legat och tagit plats!

Nu drömmer jag om en liten klädkammar-makeover, kanske kan det bli av till hösten eller vintern?
Då blir det ny färg på väggarna och ännu bättre organiserat! Då blir klädkammaren en riktig walk-in-closet! ;D

1 kommentar:

  1. Man blir ju så nöjd med sig själv efter att man röjt upp! Appropå det du frågade i min blogg, här i norrland har vi ju inte heller kräftpremiär förrän i aug men jag blev så sablans sugen på dem när vi var och handlade. Finns ju året runt nästan i affärerna, iaf här. =) /Ann-Sofie

    SvaraRadera