Flikar

tisdag 7 april 2009

Så var det bestämt.


Lill. Bild lånad från Katthemmet Kompis.


På torsdag åker jag & Johan till Katthemmet Kompis och hämtar hem en till katt! Emil ska nämligen få en tjejkompis, lilla Lill!
Jag föll för Lill redan första gången vi hälsade på på katthemmet men som ni vet slutade det med att Emil följde med oss hem. Nu har både jag & Johan länge och väl grubblat på detta och tycker att vi kan ta oss an en liten katt till.
Det blir spännande att se vad Emil tycker om det hela...

5 kommentarer:

  1. GRATTIS till katt nr 2!! Tror Emil kommer bli jätte glad, nu får han ju en kopmpis att leka med när ni inte är hemma.

    SvaraRadera
  2. Du kan ju snart öppna ett eget katthem =0)

    Ja, jag tror att du gör bäst som håller dig till golf på Wii. Förmodligen jag också men jag vet inte bättre ännu...

    SvaraRadera
  3. Oj vad roligt! Köpa katt från katthem är riktigt behjärtansvärt :)
    Vad roligt med två katter, dubbelt så roligt! Säkert mysigt för dem att ha varandra.

    Jag har jobbat på katthem själv, en underbar tid. Förstår att ni väljer katt ifrån ett katthem.

    Om du känner någon som söker en kattunge så säg till, dök upp en liten stackars tös vid stallet där min häst bor för ett tag sedan som ingen saknar :( Hon är jättefin men blyg. Behöver kattkompis.

    Ha det så bra och lycka till med nya kissen!!!

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  4. En förjamat bra idé tycker jag. Alltid trevligt med lite sällskap. Tassen!

    SvaraRadera
  5. Det var inte illa.. vad roligt!

    Då blir det jämn ställt där hemma :)
    Det kommer säkert att gå jätte bra för dem båda, speciellt om dom redan känner varandra lite sen innan.

    Trevlig skärtorsdag till er fyra då!

    SvaraRadera