Flikar

tisdag 21 april 2009

Ny leksak!


Efter tre år med samma mobil gjorde jag igår slag i saken och beställde mig en ny. Redan idag fick jag ett sms med besked att den lilla skönheten låg och väntade på mig på Kvantum i Färjestaden så efter jobbet gav jag mig direkt dit och hämtade ut mitt lilla paket.

Väl hemma tyckte Johan det var jätteroligt att jag kom hem med en ny liten teknisk pryl så han var ju genast tvungen att öppna paketet, kolla in telefonen och alla tillbehör, knappa lite, prova att plugga in den i datorn o.s.v. o.s.v...

Jag: "Tack lilla älskling men det hade ju varit roligt om jag fick öppna förpackningen till min nya mobil och se den live för första gången någonsin..."
Johan: "Jag hjälper dig ju bara..."
Jag (tyst för mig själv): "Hjälper?! Yeah right!"

Gud, jag är så otacksam. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar