Flikar

fredag 13 mars 2009

Dumma företag!

I fem månader har vi vetat om att vi ska bli uppsagda (vi är inte uppsagda förrän 1/4) och det har självklart fått en att må lite sämre än vad man normalt sett mår.
Oftast försöker man förneka vad som komma skall så gott det går men ibland rinner känslorna över och tårarna kommer.
Idag var en sådan dag men skillnaden var att jag bröt ihop fullständigt. Det gick inte att hålla gråten inne längre.
Visst, det kommer säkert ordna sig nån gång i framtiden för mig med, jag får ett nytt jobb o.s.v., men just nu är det j*vligt jobbigt och jag kommer sakna mina kollegor så j*vla mycket (ursäkta mitt svärande)!
Det blev en jobbig dag och jag var riktigt deppig när Johan hämtade mig efter jobbet... Han visste om vilken dålig dag jag haft och när vi kom hem så plockade han fram en stor blombukett han gömt undan i bilen och gav mig!
Har jag en sån fantastisk make or what?
Jag blev jätteglad och allt kändes redan mycket bättre.
Nu ser jag fram emot en skön helg. Ska försöka samla krafterna och bita ihop inför nästa vecka.

1 kommentar: