Flikar

fredag 16 januari 2009

Solo-helg


Ännu en arbetsvecka är slut. Såå skönt, jag behöver lite sovmorgon! :)
Idag t.o.m. söndag är Johan på kickoff i Nynäshamn med jobbet så jag är soling hela helgen. Trevligt att jag har Emil som sällskap ialla fall! Men det ska faktiskt bli rätt skönt att vara lite själv, nu kan jag ju passa på att göra saker helt utan att ta hänsyn till någon annan än mig själv.
När sådana här tillfällen uppstår, att Johan är borta av någon anledning, så planerar jag alltid att jag ska hinna göra en massa. Jag vet inte om jag tror att dygnets timmar ökar för att Johan är borta men schemat är fullspäckat ialla fall. Denna helg är inget undantag. Ikväll är det t.ex. slappa i soffan, äta lite gott (ja ni ser ju bilden, visst är jag nyttig?!), se Let's Dance och samtidigt hinna tvätta och göra lite annan nytta som gäller.
För lördag och söndag är mer tvättning inplanerad, kanske ett besök på ikea, middag hos mamma & pappa, jag ska försöka få ihop ett snyggt cv och personligt brev, söka ett jobb, slappa i soffan (igen) och läsa tidningar (har en kameratidning, en inredningstidning och en mattidning på lager), planera middagar för nästa vecka och veckohandla....
*puh* Jag blir ju trött bara jag tänker på det!! :D

För övrigt har vi fått snö här på Öland igen så nu måste man köra försiktigt på de hala vägarna för att undvika diken och annat ondskefullt. *gulp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar