Flikar

söndag 18 januari 2009

Kom igen Lisa!

Jag har börjat så smått med en lite enklare bokföringsutbildning (kan vara bra att ha?) via nätet men efter två kapitel blev jag trött och började surfa runt på inredningssidor istället. Det var mycket mer intressant vill jag lova, men inte riktigt vad min tidsplanering har utrymme med. Inte än ialla fall, först göra nytta sen valfria aktiviteter Lisa!
Jag har så svårt att fokusera på saker ibland så jag blir tokig på mig själv. :/
Ikväll kommer Johan hem igen och jag hade tänkt hinna snygga upp här hemma, förbereda middagen och komma igenom de fyra första kapitlena av utbildningen innan jag ska åka och hämta honom i Kalmar...
Så jag antar att det är slut på "rasten" nu och dags att ta tag i sitt liv igen. Med andra ord: plugga bokföring, städa och laga mat.
Yeay vad roooligt (läses med mycket ironi)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar