Flikar

tisdag 14 oktober 2008

Pysselkväll.


Ikväll har jag äntligen tagit tag i våra bröllopsfoton och börjat sätta in dom i det superfina albumet jag köpte på Ordning & Reda i somras. Så typiskt bara, för de små dubbelhäftande tejpbitarna jag använder tog slut innan jag hann få albumet klart... Jaja, bara att köpa fler och ta tag i det igen. :)
Så långt jag kommit blev ialla fall jättefint och det är så kul att se på bilderna (igen och igen och igen) för jag har nästan svårt att tro att den dagen verkligen har hänt. Men när jag samtidigt inser att det var på riktigt så får jag nästan en liten glädjetår i ögat. Bästa dagen i mitt liv, jag vill uppleva den en gång till ju!! ;) Jag får hålla tillgodo med vår honeymoon som är i snabbt antågande... En härlig vecka med sol, bad och upplevelser. Inte helt fel det heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar