Flikar

måndag 6 oktober 2008

Datacrasch - oh no!!

Igår kväll hände det som inte får hända. Tangentbordet till vår bärbara dator lade nämligen av!!! Utan förvarning, pang, bom - stendött.
I vanliga fall brukar vi ofta spendera kvällarna framför varsin dator, så ni kan ju tänka er hur det blir nu; fullskaligt krig där alla medel är tillåtna för att komma åt och få sitta vid the one and only - den fungerande datorn!!! ;)
Johan svär och skyller, som vanligt när något strular med våra datorer, på Windows. Hade vi haft Linux hade allt varit frid och fröjd enligt hans mening.
Yeah right, säger jag.
För husfridens skull ska jag nu lämna över datorn till min käre make. Själv tänker jag inta soffan med en stor kopp te, krypa ner under en filt och läsa senaste numret av "Allt i Hemmet" som jag fick idag. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar