Flikar

lördag 8 november 2014

In i mörkret.


Sakta men säkert har det gått upp för mig att herre jisses vad mörkt det är ute! Typ jämt!
Solen lyser med sin frånvaro (haha!) och det känns som att det är läggdags efter middagen för att det är så kolsvart ute. Lite deprimerande alltså.
Mörkret drar dessutom med sig att jag fotar allt mindre och det är ännu lite mer deprimerande. :/
Det är nästan så jag önskar att det skulle komma snö nu för att lysa upp allt det gråa och mörka. Men, samtidigt så tycker jag det är väldigt skönt att fortfarande köra med sommardäcken på bilen så vintern och halkan får gärna dröja lite till. Jag tänder några extra ljus här hemma istället tror jag.

1 kommentar:

  1. Håller med, tråkigt med höstmörker men underbart att få tända massa ljus och brasan. Snö lyser upp men usch för att skrapa rutorna

    SvaraRadera