Flikar

fredag 14 mars 2014

Mvh, orolig mamma.

Pilla lite här...

...och pilla lite där.

Vi har sjukstuga här hemma igen. Efter några friska veckor är Alex hostig och febrig igen.
Det gör verkligen ont i hjärtat att se min lilla älskling sjuk och jag oroar mig hela tiden för hans krämpor och vad de kan leda till. Och då är han ju inte ens allvarligt sjuk!
Visst, man ska inte underskatta hosta och feber (konstaterande efter att ha läst på 1177) men hujedamej om han skulle få nån elak sjukdom! :(
Och hujedamej hur ska jag palla att oroa mig för den här lilla grabben när han blir några år äldre och hittar på hyss så han kan göra sig riktigt illa?
För att inte tala om när han blir tonåring och tror han är odödlig (vet ju hur Johan och mina killkompisar var i tonåren...)?!
Nähä, jag får nog spara på mitt oroande lite för det kommer behövas i år framöver.
Livet som förälder. Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar