Flikar

fredag 6 december 2013

Hej hej!




Long time no see! Var länge sen jag fick till ett inlägg här på bloggen nu. :/
Inspirationen tryter och det är dåligt med fototillfällen vilket gör att när jag väl tänkt skriva nått så har jag ingen bild att visa till och då blir det liksom...nada.
Men men. Nu blir det nått här ialla fall. :)

Det händer inte så mycket för tillfället, egentligen. Men ändå går min hjärna på högvarv.
Det är både stort och smått som avhandlas men i huvudsak en lite större grej.
Egentligen är det bara positiva och bra saker jag funderar över, men det är ändå lite jobbigt att jag inte kan stänga av och bara go with the flow just nu.
Jag vill inte gå in på några detaljer i dagsläget, kan berätta mer senare, men ni fattar kanske själva grejen att hjärnan ältar och ältar fast man helst bara vill lägga saken åt sidan tillsvidare.
Varför gör hjärnan så med en?
Helgerna kan jag dock pausa hjärnan lite i alla fall. Då går mer fokus åt till Alex och allt det där man ska hinna göra på veckans två lediga dagar. ;)
Förra helgen hade vi korvgrillning i skogen med familjen G till exempel. Lite ruggigt var det ute men ändå så himla skönt.
Nu i helgen ska vi på dop. Vi var på dop även förra helgen och Alex hade inte ett dugg lust att sitta still i kyrkan så vi får väl se hur det går denna gång. :)

Önskar er en skön helg med en hjärna som går på lågvarv! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar