Flikar

söndag 10 november 2013

Söndags-summering.





Den här veckan har jag varit så himla trött. Jag vet inte om det beror på bristen på solljus eller vad det varit men jag har inte orkat med mycket alls efter jobbet.
Trots det har jag faktiskt gjort en del den här veckan. Tvingade mig ner till stan efter jobbet i onsdags och lyckades hitta en del nya kläder (vilket jag v e r k l i g e n behövde). Tack gode gud för min favvobutik Esprit och världens bästa Marie (som för övrigt känt mig i halva mitt liv och kan min klädstil bättre än jag själv ibland) som jobbar där!
I fredags var jag på grekisk afton med ett gäng tjejer från byn (supertrevligt) och igår hade jag & Johan datenight. Alex var hos mormor & morfar medan vi åt middag på mysiga Söderport i Kalmar och sen fick se Christan Kjellvander spela där live. Fantastiskt bra!
Idag har vi firat fars dag lite grann och nu går jag igenom mitt fotoarkiv och försöker bestämma vilka foton jag ska beställa för framkallning. Har lyckats få ihop en beställning på kort från mitt Instagram-konto som jag tänkt göra ett kollage av. Det blir en to be continued på den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar