Flikar

torsdag 11 juli 2013

Glest mellan inläggen.





Det blir glest mellan inläggen nu för tiden, glesare än jag både har planerat och önskar och det beror på lilla herren här i huset.
Han har nämligen fått för sig att han inte är så sugen på att sova - det tar sin lilla stund innan han somnar för kvällen och när han väl somnat kan han vakna upp efter en halvtimme/timme/två timmar och tycka att nu är det färdigsovet. :/
Så sånt man vill hinna med efter Alex somnat och innan man själv ska hoppa i bingen ska nu hinnas med på allt kortare tid.
Nog för att man blivit betydligt effektivare med tiden sen man fick barn men jag är inte känd för att slänga ihop ett blogg-inlägg sådär lite snabbt, fråga Johan bara, hehe.
Så undrar ni var jag är, eller rättare sagt var blogginläggen tagit vägen, så vet ni.
Men ett inlägg kommer så fort Alex somnat. Och disken är diskad. Och leksakerna är undanplockade. Och.... ;)

PS. Bilderna är från mossen som jag & Alex brukar gå förbi på våra prommisar. En utsikt jag aldrig tröttnar på. Och som jag nog kan fota till dödagar. :) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar