Flikar

tisdag 11 juni 2013

Tre saker.




Blir ett lite spretigt inlägg det här för jag har tre olika grejer att "rapportera", so here we go;

Jag tycker det är sååå kul när jag får feedback från er, så tackar & bockar för kommentarer och gilla-markeringar! Lämnar du en kommentar med en fråga eller skriver nått annat trevligt som jag bara måååste skriva nått tillbaka på så skriver jag en kommentar till samma inlägg du lämnat din kommentar på.
Tips! Jag kan inte se vem/vilka som markerar "gilla" så det är ju ett utmärkt sätt att göra mig glad men ändå vara anonym (om man föredrar att vara det såhär på nätet, vilket jag förövrigt har full förståelse för). ;)

Surfade runt på IKEA's hemsida och hittade nått nytt; pappersshoppen! Hej hallå, jag blev minsann en smula kär i allt fint som finns där! Är detta nått nytt IKEA börjat med eller? De har ju haft presentpapper, presentaskar/påsar och sånt innan men nu finns även fina anteckningsböcker och massa annat roligt plock. Vill ha, vill ha, vill ha! säger jag. :)

Uppdatering från förra inlägget: blommor till utekrukorna - check! Besökte Thurgårdens Handelsträdgård i söndags och de hade massa fint så nu har jag tre blomstrande krukor att pyssla om i sommar. Blomstertobak (love it!), million bells och lobelia blev det i år.


PS. Tre bilder från (lång)helgen; flaggan i topp på nationaldagen, prommis genom skogen på Prinsessan Estelles Promenad (från Solliden till Borgholm) i fredags och nyplanterat i krukorna i söndags. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar