Flikar

onsdag 29 maj 2013

Soffhäng en onsdag kväll.




Hej hallå! Hur står det till ute i stugorna ikväll?
Jag har precis placerat mig i soffan med en kopp te, choklad och senaste AlltiHemmet på armlängds avstånd. Riktigt nice!
Är väl förtjänt av lite soffhäng nu när Alex somnat; efter en heldag själva hemma (bortsett från nån timme då min kära mor hälsade på oss) är jag rätt mörbultad i både kropp & knopp. Dels har han kommit in i en väldigt klängig period så han ska vara med och på mig hela tiden, dels vill han gå heeela tiden så man håller ju på att bryta ryggen av sig när man håller honom i händerna så han kan knata runt överallt. Puh! ;)
Så, som sagt, jag tar mig lite välförtjänt vila nu.
Johan är ju ute och seglar på onsdagar nu när den säsongen satt igång igen så han kommer inte hem förrän senare ikväll.

Hoppade för ett tag sen på ett prenumerationserbjudande på AlltiHemmet och idag kom första tidningen. Väntar nu med spänning på presenten jag ska få (som tillhörde prenumerationserbjudandet) för jag kommer nämligen inte ihåg vad det var för något! :)
Den som väntar på något gott...


PS. Har under våren införskaffat nya kuddar till soffan, båda från H&M. DS.

2 kommentarer:

  1. Ska snart åka till jakobsbergs centrum och klippa mig, kom på nu när jag läste ditt inlägg att jag oxå väntar på en "premie present" från min mat-tidning...undra vart den tagit vägen?!
    Gillar Alex gåvagn? är ju bra att kunna växla med så du kan vila ryggen...
    Har lagt ner facebook så jag håller mig uppdaterad på dig här nu :O)
    Ha en bra dag! /Anna-Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Anna-Lena! Han gillade gå-vagnen innan, men nu vill han bara gå med oss för då kan han stanna och plocka upp saker från golvet. Han tycker kanske det är läskigt att göra det när han håller i gå-vagnen eftersom den kan rulla iväg. Eller så har han inte fattat att han kan göra det även när han håller i gå-vagnen? Hahaha, who knows? ;) Kram

    SvaraRadera