Flikar

måndag 25 februari 2013

2013 års almanacka.




Tänkte först inte skaffa nån almanacka i år men jag ångrade mig. Och när jag väl bestämt mig för att skaffa en almanacka var valet var jag skulle köpa den någonstans självklart.
Anna har designat sin egna almanacka på personligalmanacka.se två år i rad och dom är i bra kvalité så det ville jag självklart prova i år. Hur kul är det inte att få designa sin egna almanacka liksom?!
Visst, det blir ju inte billigaste almanackan men men. Den blev ju kanonfin! :)
Det fiffigaste är nästan att man kan lägga in nära & käras födelsedagar så det trycks direkt i kalendern och om jag beställer en ny nästa år är allas födelsedagar med igen (men förstås med uppdaterad ålder). Perfekt säger jag! :)

PS. Goddammit jag borde fått min almanacka gratis nu när jag gör så fiiin reklam! ;) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar