Flikar

fredag 18 maj 2012

Ledig fredag.






Idag har vi varit lediga båda två och har spenderat nästan hela dagen hemma hos svärfar.
Johan har fixat med en del av vasstaket som behövde "lappas" medan jag gått på promenad, fotograferat, somnat i en stol i solen (oh yes, mitt ansikte har fått sig en rödare kulör och x antal fler fräknar efter den stunden) och lagat mat. :)
Väl hemma igen fortsatte Johan snickra på huset och jag målade lite panel. Sen var jag tvungen att dra mig tillbaka på soffan för lite välbehövlig vila. Är helt färdig efter en dag utomhus (ja och så tar det en hel del krafter bara att vara gravid har jag märkt).
Solen har strålat på oss från en knallblå himmel idag men som det blåser ute! Uscha, det är mindre mysigt. :/
Mysigt är dock att vi har långhelg och två dagar kvar att njuta av! Som en försmak på kommande sommarsemester... :)

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar