Flikar

söndag 9 oktober 2011

Tillbaka till 80-talet.

Snyggve-Johan ;)

Moi!

Närbild på min make-up. Mycket ögonskugga blev det...

Igår var vi alltså på fest med tema 80-tal. Riktigt kul var det!
Såna här fester med teman/när man ska klä ut sig blir alltid lite speciella för det blir en rolig grej bara att se hur folk klätt sig. Men det är alltid knepigt att komma på vad man skulle ha på sig, tycker jag.

Johans outfit löste vi med ett besök på en second hand-affär + att vi lånade hatten av hans syster Karro. Himla smidigt.
Min outfit blev en sista minuten lösning men det blev rätt bra ändå. Klänningen hade jag sen tidigare och den har axelvaddar, det är ju 80-tal om nått. Sen var det "bara" att fixa neonfärgade leggings och benvärmare, dra på sig en massa smycken, måla naglarna knallrosa och sminka sig järnet. Mamma rullade dessutom mitt hår på spolar för att jag skulle få lite fejkpermanent. :)

Om några veckor ska vi på halloween-fest. Vad ska man hitta på för outfit då tro?

PS. Ja nu fick ni se mig utan glasögon också ja. Taadaa! ;) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar