Flikar

tisdag 6 september 2011

Nu är det gjort!

Operation gick bra! :)
Det var dock lite obehagligt, speciellt när de gjorde andra ögat. När de gjorde första ögat hann jag knappt förstå vad som hände men andra ögat blev värre för då tänkte jag mer på vad allt de gjorde innebar.
Men, det gjorde absolut inte ont och det var väl min värsta farhåga.
Efteråt följde jag med mamma hem och hon pysslade om mig ordentligt, hjälpte mig t.ex. med ögondropparna som jag aldrig klarat själv då mina ögon inte alls ville vara öppna.
Tack mamma, du var min hjälte idag!

Nu mår jag desto bättre, kan ha ögonen öppna och ser (dock lite suddigt). Ögonen är dock lite ljuskänsliga så jag har solbrillor på mig även inomhus. Det är skönast så. :)
Redan imorgon ska jag på första återbesöket och kommande veckan ska jag ta två sorters ögondroppar 6 gånger/dag.
Sen är jag förhoppningsvis piggelin i ögonen igen. :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar