Flikar

måndag 1 augusti 2011

Inte som planerat.



Planen på att renovera upp och måla om min sekretär har gått om intet.
Jag & Johan tog en närmare titt på den idag och konstaterade att det kommer krävas väldigt mycket jobb för att få den i det skick jag vill ha den och att det dessutom skulle bli väldigt pilligt att måla den.
Skit också, inte alls vad jag tänkt ju. :/
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra av min fina sekretär. Jag gillar den för mycket för att bara slänga den och den är i för taskigt skick för att ta in.
Den får väl stå kvar i förrådet tills vidare, så får vi se vad jag hittar på med den.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Oops, kollade lite hur man pysslar med bloggen och deleteade just vad jag skrev! Tankte att jo, du maste ju gora na't med den fina mobeln! Na't kommer du nog pa! Fast jag ar ju lite one sided nar det kommer till fina antika mobler - loove 'em!

    SvaraRadera