Flikar

måndag 4 april 2011

Solen aj löööv juuu!



Efter en tråkigt gråmulen helg sa det tjong-pang idag och blev ett helt underbart vårväder!
Lite surt förstås, att solen ska kika fram när man sitter på jobbet igen efter två dagars ledighet, men ok då solen, jag förlåter dig. ;)
Termometern utanför vårt köksfönster, där vi har eftermiddagssol, visar 18 grader!

Jag har avverkat årets första löprunda idag och det var såå skönt. Det gick förvånansvärt lätt, jag tror det var för att jag var så upptagen av att njuta av ljuset och värmen som jag inte ens tänkte på hur jobbigt det var.
Hoppas på repris av den känslan fler dagar denna veckan. :)

Nu ska vi snart hem till mina föräldrar och se på fotbollsderby! AIK möter Djurgården i deras premiärmatch i allsvenskan ikväll. Hoppas de de svart-gula är riktigt peppade!

Ha en skön måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar