Flikar

onsdag 16 september 2009

Fin matta och trasig fyr.


Min nya, låånga matta är på plats! Pappelina hade semesterstängt några veckor i sommar så därför drog leveransen ut på tiden, men nu äntligen ligger mattan så fint på köksgolvet. Den kortare mattan lade vi under fönstrena så länge och där passaden den perfekt.

Påtal om söndagens inlägg. Såhär ser vår fyr ut efter att Lill varit i farten. Stormglaset som stod runt om fyren gick i tusen bitar så det var bara att slänga men det tar emot att slänga fyren, jag tycker den är så himla fin. Det blir nog till att leta fram superlimmet och prova om den går att laga tror jag...

4 kommentarer:

  1. Kul att mattan ar pa plats!!!!Det blev ju bra med den langden!!!!Perfekt!!!
    Du far prova limma ihop den......
    Ha en underbar dag!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej hej..

    Jag håller tumarna för för att fyren skall få lysa igen..
    Och mattan/orna vart ju super på plats =)

    Ha en fortsatt skön sep dag.
    Kram Annapanna

    SvaraRadera
  3. Äntligen har du fått din långa matta! men aahh vad synd på fyren, men vad ska man göra? Katter är ju katter. Min gamla katt var en mästare på att riva ned saker, en gång rev han ner ett stooort fruktfat i keramik som jag gjort själv och var väldigt stolt över. Det gick i tusen bitar :( Men man får bara bita ihop och inse att katten ändå är värd mer än alla prylar i världen ;)

    Ha en skön onsdag!
    Kram Veronica
    PS: Hoppas du kan lyckas limma ihop fyren! Den var himla snygg.
    Jag tycker du ska anta min utmaning och leta upp den mest fulsnygga pryl du har i ditt hem?

    SvaraRadera
  4. Det blev jättesnyggt med den längre mattan, precis som jag föreställde mig! ;0)
    Superlim kan göra underverk, hoppas du får ihop fyren! Funkar inte det får du väl ta silvertejp!:D

    SvaraRadera