Flikar

söndag 4 januari 2009

Nytt år, nya inredningsdrömmar.

Jag vet inte om jag har för mycket ledig tid just nu eller om jag helt enkelt bara fått igång inspirationen, men inredningsidéerna flödar i mitt huvud och jag planerar hejvilt för årets inredningsprojekt här hemma.

T.ex. så har jag hittat ett nytt porslin som jag är intresserad av och så har jag diskuterat mina funderingar och planer kring möblemanget i allrumet på övervåningen med Johan.
Han gillade mina idéer kring soffbordet och stereobänken och det var ju tur det för de innebär nämligen en del hemmasnickrande och som vi alla vet är han betydligt bättre på att snickra än vad jag är. :) Min plan är nämligen att vi ska snickra ihop ett eget bord och matchande stereobänk eftersom vi inte hittar något som passar bådas våra önskemål. Dessutom kostar ju sånt där flera tusen, såvida man inte köper det på ikea, och det tycker jag kan vara lite överdrivet dyrt.
Han är dock lite tveksam inför mitt val av bokhyllor men det går nog att bearbeta... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar