Flikar

söndag 14 september 2008

Veckans: ros.


En vacker ros och en stor kram till Jessie, Anna-Lena, Ann-Sofie och min mamma Marie som gjorde vad jag bad om förra söndagen, nämligen att skriva en rad om vilken blogg som är bäst; min gamla eller nya. Tack snälla för er hjälp! :)
Vinnaren, eller vad man ska kalla det, blev den nya och jag kan inte göra annat än att hålla med. Den är smidigare för mig med.
Lite tråkigt tycker jag dock att det är att det inte blev fler kommentarar, men men... Det är lugnt. Jag överlever. Jag har ju Johan som kan trösta mig. Men, vänta nu. Inte ens Johan skrev en kommentar! WTF?!? Jooooooohaaaaaaaaaan!????!!!!!

2 kommentarer:

  1. tack tack, har ju som du vet samma problem på min blogg.... folk är bra på att läsa men mindre bra på att skriva en rad.... :O)
    Man blir snabbt beroende av att kika in på bloggen många gånger om dagen för att se om det finns nått nytt att läsa :O) å din e så kul att kika på efgtersom du ofta har bilder!!!

    SvaraRadera
  2. Hihi, tack så mycket! Men nu har du och jag varann ialla fall, som kan skriva på varandras bloggar! :)

    SvaraRadera