Flikar

söndag 7 september 2008

Veckans: omröstning.


Ni som hängt med på NuMo's blogg från början (startade i oktober -07 om jag inte minns fel?) kanske kommer ihåg att det skedde några förändringar av bloggen i juni? Om ni redan hunnit glömma, eller är nykomlingar, så kan jag informera att bloggen har inte alltid sett ut såhär. T.e.x. så låg den tidigare direkt under numo.se och var helt i min egna design och formgivning.
Fr.o.m. juni gav jag mig däremot ut på okänt vatten och började med en sånhär "extern" blogg istället. Löftet/villkoret var att vi skulle köra en utvärdering av den nya bloggen i september, för att kolla vad ni som läsare och jag som skriver tycker om den...
Mina kära vänner, idag kommer ni in i bilden. Det är dags för en omröstning bland alla er besökare. Det är gamla bloggen vs nya bloggen. (för att friska upp minnet, följ länken till gamla bloggen här)

Frågorna jag ställer er är enkla, och följande:
1. För- och nackdelar, gamla bloggen?
2. För- och nackdelar, nya bloggen?
3. Vinnare, enligt dig, gamla eller nya bloggen?
4. Övriga tankar, åsikter och funderingar.

Ni svarar enkelt på frågorna genom att lägga en kommentar till detta inlägget. Ni kan vara anonyma eller ange ert namn. It's all up to you! Jag vet att det är en himla massa folk som läser min blogg utan att aldrig lämna några kommentarer (ni är i och för sig rätt duktiga i gästboken nu för tiden ;)) så passa på nu, för min skull, och skriv ett par rader. Det blir inga fler blogginlägg från mig innan jag fått åtminstone 20 kommentarer! Om ni vill ta det som ett hot eller löfte, det är upp till er själva.... ;)

3 kommentarer:

  1. har inte hängt med på den gamla bloggen men kikade in i den och jag tycker den nya är kanon! så här har du min röst :O)nya!

    SvaraRadera
  2. Du uppdaterar den nya mer än du gjorde med den gamla, därför blir det den nya jag gillar bäst! =)

    SvaraRadera
  3. det gick ju inte att kommentera pa den gamla bloggen (fast jag har haft problem har oxa...!), och de andra har ratt - du har skrivit mer den senaste tiden vilket ju bara e superbra! Sa, jag tycker nog nya oxa : )

    SvaraRadera