Flikar

torsdag 21 augusti 2008

Kuddinvasion!




Idag tog jag en timmes extra lunch och gav mig iväg till EM och Mio för att kika lite. På EM:s hemsida hade jag spanat in en bricka med marinmotiv som jag är lite sugen på och på Mio ville jag kolla på lite porslin (börjar tröttna på mitt Höganäs-porslin tyvärr, intresserad någon?). Besöken på möbelvaruhusen slutade inte alls med att jag köpte det som var tänkt (brickan hittade jag tyvärr inte så jag tror minsann jag får kika in till dom igen om nån vecka eller två) men nästan ännu bättre faktiskt! :) Jag kom ut från EM med två jättesöta vita kuddar som passar perfekt i vår kökssoffa och en bordslöpare till vardagsrumsbordet på övervåningen. Från Mio kom jag ut med ytterliggare tre kuddar (två lila och en svart) och dessa är ungefär precis såna kuddar jag letat efter till vår säng, som ska ligga ovanpå överkastet. Ett par (hrmm..) kronor fattigare, men ack så nöjd och lycklig, lämnade jag affärerna för denna gång och körde tillbaka till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar