Flikar

onsdag 11 juni 2008

Lite synd om mig. Faktiskt.


Just nu har jag det lite jobbigt. En ond fot och allergi gör livet surt för mig. Jag knaprar 3-4 tabletter om dagen för näsan och fotens skull och det gör man inte ostraffat. Tabletterna har nämligen trötthet som biverkning så jag är riktigt trött mest hela tiden. Det medför sig i sin tur koncentrationssvårigheter vilket inte gör arbetsdagen framför datorn enklare. Resultatet blir en trött och småirriterad Lisa och det är inget roligt alls. :( Det är bara att hoppas att pollensäsongen är slut snart. Speciellt gräset, som verkar vara det jag reagerar mest mot.

Som lite plåster på såren fick vi idag hem parabol och inspelningsbar HD-box, som vi beställde i söndags från Canal Digital (snabb leverans där!). Så snart har vi en massa roliga tv-kanaler igen, och kan dessutom se fotbolls-EM på projektorn i HD-kvalité. Det ni! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar