Flikar

onsdag 31 december 2014

God fortsättning!



Hej på er! Nyårsafton idag minsann. Och ett bra tag sen jag fick till ett inlägg här ser jag. :/ Sorry.
De senaste veckorna har mest bestått av arbete, "hushållsgöra", umgänge med min familj och tidiga kvällar. Jag har somnat så tidigt så den här tiden jag brukar ha i soffan om kvällarna, då jag även bloggar, har i princip helt försvunnit.
Den här hösten har tärt på mig, på många olika sätt, och nu var det liksom dags att sova ikapp.

Förra veckan började Alex jullov och jag var ledig hela veckan. Ljuvligt sköna dagar var det.
Lite stim innan julafton så klart, ni vet då man ska hinna klart det sista innan dagen D, men sen hade vi en mysig julafton i Kalmar med massa paket, god mat och tomtebesök.
Julafton är en helt annan grej efter man fått barn, helt klart, och jag älskar't!
Dagarna därefter hängde vi mest hemma, det kom snö och sol (jippii!) så till Alex stora förtjusning kunde vi äntligen plocka fram pulkan från garaget.
Denna veckan jobbar jag medan Johan är ledig, men det är ju bara tre arbetsdagar så det ska jag väl överleva. ;)
Ikväll blir det nyårsfirande med min syster med familj och ett par vänner. Kommer bli trevligt men vi får se om jag orkar vara uppe till tolv-slaget. ;)

Önskar er en himla trevlig nyårsafton så ses vi igen nästa år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar